שוק העבודה בצפון כרגע

בשנה האחרונה חווינו לא מעט שינויים מהותיים בחיים שלנו, אלו התבטאו בקניית אוכל במסעדה, קניית בגדים רק דרך האינטרנט ואפילו צפייה בנטפליקס בלי הפסקה. כל אלה היו חלק מהשינויים אותם עברנו בשנת הקורונה, אבל יחד עם איתם אפשר להגיד בזהירות רבה שהמשק הישראלי חזר לתפקוד כמעט מלא. נוכל למנות את בתי המלון שחזרו לעבוד, מפעלים שנפתחו מחדש וחנויות שהיו סגורות מעל לשנה. כל אלו יוצרים עכשיו ביקוש אדיר לעובדים בכל חלקי הארץ, ובמיוחד באזור הצפון. אז אם גם אתם יצאתם לחלת וכרגע אתם מחפשים עבודה באזור הצפון, המאמר הבא יעשה לכם מעט סדר.

עבודת ייצור ואנשי מכירות

חזרת המשק לשגרה מביאה איתה גם גל של דרושים, לאחר שבתקופת הקורונה יצאו לא מעט עובדים לחלת וחלק אפילו פוטרו, כיום בעלי מפעלים ומכירות זקוקים לעובדים. עבודות אלו אשר מתחלקות בין עבודות ייצור, שינוע ולוגיסטיקה שייכות בעיקר אל המפעלים שחזרו לפעול לאחר הפסקה ארוכה. מפעלים אלו פרוסים החל מאזור נתניה ועמק חפר עד אל הגליל העליון, כך שאם אתם תושבי הצפון והניסיון התעסוקתי שלכם הוא במכונות ייצור, זה הזמן שלכם! מלבד המכונות המפעלים והייצור, חזרו אל השגרה גם לא מעט חנויות ומרכזי מכירות מה שמביא לביקוש לא קטן למוקדי מכירות, סוכני מכירות ואפילו מוכרים בחנות.

משאבי אנוש והייטק

יחד עם המפעלים שחרו אל שגרת העבודה ואל אנשי המכירות שחוזרים למכור לנו סוף סוף! גם אנשי ההייטק וגם רכזי העבודה חוזרים אל השוק. משרות ההייטק עושות את הצעדים הראשונים שלהם באזור הצפון, כאשר בעשור האחרון אנו רואים יותר ויותר משרות הייטק וחברות בינוניות עד גדולות מגיעות לאזור. יחד עם סיום תקופת הקורונה והסגרים החלו לגייס לא מעט אנשי הייטק, החל ממתכנתים ועד למפתחים. מלבד אנשי ההייטק גם אנשי ההשמה והגיוס הופכים להיות מבוקשים לאחר תקופה בה לא מעט עובדים היו בחלת, כמובן ביחס לכמות הדרושים מן הסתם שנראה גם עליה בדרישה לאנשי השמה ורכזי גיוס. משרות אלו נמצאות במגוון חברות, החל ממשרות הייטק ועד למשרות ממשלתיות. בשיתוף עם https://www.sahbak.co.il/page/jobs-north