דירות יוקרה למכירה באילת

שוק הנדל"ן בישראל נחשב יחסית ל"תקוע" כזה שהמחירים בו לא כל כך יורדים, בטח אם אתם בוחנים דירות שונות במרכז הארץ או באזור השרון. שם המחירים ביחס לשאר המקומות בארץ אכן גבוהים, אבל במצבים שכאלו חשוב להישאר יצירתיים ולחשוב מחוץ לקופסה. כך תוכלו למשל למצוא דירות יוקרה למכירה באילת, במחירים שלא תוכלו לדמיין שקיימים בשוק הנדל ן הישראלי. העיר אילת לא רק עיר של תיירות ומס חינם, אלא גם עיר שיכולה לשמש גם עבור השקעה מעולה וגם למקום מדהים לגור בו. כך שלפני שאתם מחליטים על ההשקעה הבאה שלכם או על הבית הבא שתרצו לגור בו, המאמר הבא יכול לעזור לכם להחליט.

דירות יוקרה חדשות למכירה באילת

העיר אילת חווה את אחת התקופות ההנדלניות המעניינות ביותר בהיסטוריה שלה כנראה, כאשר במהלך השנים האחרונות צצים עוד ועוד פרויקטים נדלניים שונים בעיר. פרויקטים אלו נעים החל מאזורי מסחר ישנים שעוברים להיות בניין דירות יוקרתי או אפילו את אזור שדה התעופה שהתפנה לא מזמן ואמור לאכלס לא פחות מ 60 אלף יחידות נופש. אבל כשאנחנו מדברים על דירות יוקרה בעיר אילת, חשוב לזכור כי תוכלו למצוא מגוון רחב של דירות יוקרה חדשות למכירה מהסוג הזה. ישנם דירות יוקרה צמודות קרקע, אלו נבנות בעיקר ברובע שש כיום, אך יחד איתם ישנם גם דירות פנטהאוז מפוארות במרכז ומסביב לעיר, הנעות בין 90 לעד 150 מטר. ומכיוון שדירות אלו גם מצדיקות את השם שלהן, המחיר שלהן יכול להתחיל ב1.9 לעד 12 מיליון שקלים. לפרויקטים מובילים – https://yav.co.il

דירות יוקרה יד 2 למכירה באילת

יחד עם הדירות החדשות שנמכרות כיום באילת, ישנם גם לא מעט דירות יוקרה שהן יד 2. חלקן ובדיוק כמו הפרויקטים החדשים, מתחלקות בין דירות פנטהאוז מפוארות במרכז העיר ומסביבה. דירות היוקרה ביד 2 ברובן במצב טוב ומתחילות במומצע מעט נמוך יותר משל החדשות, כאשר תוכלו למצוא דירות פנטהאוז שמתחילות ב1.5 מיליון שקלים. כמובן שהמחירים יכולים להמשיך לעלות ולהשתנות בהתאם לעיצוב הדירה, המיקום, הגודל ועוד. חשוב לזכור כי העיר אילת היא אחת מהערים הפופולריות בישראל ובשנה אחת מבלים בה קרוב למיליון איש. כך שאם חשבתם לעבור לעיר ולעשות זאת בקלאס של דירת יוקרה או להשקעה חכמה להמשך, העיר אילת יכולה להיות הבחירה המעולה עבורכם.