אילו אפשרויות להלוואות חוץ בנקאיות יש?

אל המשק הישראלי ואל תחום הבנקאות בכלל מצטרפים בשנים האחרונות לא מעט שחקניות חדשות, חלקן הצטרפו עם חוקי דירוג האשראי השונים וחלקם עושים נותנות מענה חוץ בנקאי עבור מגוון פעולות שונות. שוק הלוואות חוץ בנקאיות בארץ מגלגל כיום מעל ל150 מיליארד שקל בשנה, והוא מגולם בכל כך הרבה פעולות שלנו כאזרחים וכעסקים קטנים ובינונים. נוכל להשתמש בהלוואות אלו כמעט לכל מטרה ורכישה שנרצה כיום, יחד עם זאת חשוב לדעת כי הכמות הגדולה כל כך יכולה לבלבל ולגרום לחלק לא קטן מאיתנו לעשות בחירה שלא תמיד תהיה נכונה עבורנו. לכן חשוב שתכירו את ההלוואות החוץ בנקאיות השונות שנמצאות בשוק כיום. 

הלוואות נמוכות וקצרות מועד

שוק פיננסי ובו לא מעט כלים לייצור הון עצמי ולקיחת הלוואת הוא בהחלט ברכה עבור רבים מהמשקיעים וגם מהלקוחות הפרטים, אך יחד עם זאת לא כל הלוואה חוץ בנקאית יכולה להתאים לכל אחד. לכן חשוב שתציבו מטרה בכל הקשור ללקיחת הלוואה, את משך הזמן אותו תרצו לשלם עליה וכמובן את גובה ההלוואה. הלוואות בגובה של פחות ממאה אלף שקלים תוכלו לקבל מהממשלה, במידה ואתם עסק קטן עד בינוני תוכלו לקבל הלוואה כמעט מיידית של עד חמישים אלף שקלים לאורך של חמש שנים. יחד עם זאת יש לעמוד בלא מעט קריטריונים שונים על מנת לקבל הלוואה זו, אך אם לא עמדתם בהלוואה זו או שאתם לא עסק קטן או בינוני, תוכלו לעשות זאת דרך חברות הביטוח השונות. הלוואות אלו לרוב יהיו מוגבלות עד ל60 אלף שקלים עם ממוצע ריבית בין 8 אחוזים לעד 12 אחוזים ולמשך שש שנים. 

הלוואת גדולות 

במידה ותזדקקו להלוואה מעל ל60 אלף שקלים תוכלו למצוא זאת אצל חברות האשראי השונות, כמו max  שתאפשר לכם לפרוס את הלוואה בין 3 תשלומים לעד 60 ועד 12 אחוזי ריבית פריים משתנה ואף נמוכה יותר. בנוסף תוכלו גם כן לבצע דחייה של תשלומי הלוואה, אשר יכולה להתארך בין חודשיים עד לשנה. יחד עם מקס תוכלו למצוא גם את "בלנדר הלוואות בין אנשים" עם תנאים מעולים עבור להלוואה עד 70 אלף שקלים, כאשר אתם תיהיו אלו שתבחרו את אחוז הריבית שתשלמו ופריסה נוחה עד 36 תשלומים