לעבור את הניתוח הפלסטי בשלום

כירורגיה פלסטית היא תחום התמחות כירורגי המתמקד בשחזור פגמים בגוף ובפנים. הפגמים עשויים להיות כתוצאה ממחלות, מומים מולדים, כוויות ומצוקה. המטרה העיקרית של הניתוח היא לשחזר ולשפר את חלקי הגוף שאינם מתפקדים כראוי. במקביל לכירורגיה פלסטית התפתח מאוד גם תחום הניתוחים הקוסמטיים שנועדו לשפר את מראה הגוף ולספק למנותחות ולמנותחים חוויה שלמה יותר עם גופם, שיפור בביטחון העצמי ובנראות הפיזית שלהם. מרבית המנתחים הפלסטיים מתמקצעים הן בפן הכירורגי והן בפן הקוסמטי. בראשון מדובר לרוב בעבודה בבתי חולים ממשלתיים מתוך תחושת שליחות וסיוע לאנשים שנפגעו בצורה חמורה ואילו החלק השני מאופיין לרוב בבתי חולים פרטיים ובהמון כסף. עם זאת, המומחיות הבסיסית העיקרית של שתי סוגי ההתמחויות היא ניתוחים פלסטיים. חלק מההליכים שמנתח פלסטי מבצע כוללים:

היופי שבגוף
היופי שבגוף

– ניתוח לתיקון כוויות

– שחזור שדיים

– ניתוחי ידיים

– תיקון פגמים מולדים הכולל תיקון פגמים בחיך שסוע

החשיבות בבחירת המנתח הנכון – חשוב למצוא את המנתח הנכון שמצד אחד הוא מקצועי מאוד בתחומו ויכול לספק תוצאות ברמה הגבוהה ביותר ומצד שני שזמין עבורך וקשוב לך בצורה שאת או אתה מרגישים נוח איתו או איתה. המנתח שתבחר אמור להיות מסוגל לעזור לך להשיג את מטרתך לאחר הניתוח בצורה בטוחה וללא טעויות. בטיחות היא גורם מכריע בניתוחים פלסטיים כמו בכל ניתוח אלא שבנוסף לסיכונים בכל ניתוח כגון סכנת חיים או בעיות בהרדמה, מדובר גם בשגיאות שעלולות להסתיים בנזק בלתי הפיך או בבעיה עם נראות משמעותית שיידרוש לאחר מכן לעיתים עוד ניתוחים רבים כדי לתקן אותה או אף כדי להחזיר אותה למצב הראשוני.

ניתוחים פלסטיים כרוכים בסיכונים בריאותיים רבים העלולים לגרום לסיבוכים מאוחר יותר בחייכם. בחירת המנתח המתאים תבטיח כי הניתוח יעבור בצורה בטוחה וגם לאחריו. הסיכונים הבריאותיים יופחתו באופן דרסטי. המנתח הנכון יבצע גם ראיון קטן בכדי לברר למה אתם אלרגיים לפני תחילת הניתוח ומה ההיסטוריה הרפואית שלכם כדי שלא יתעוררו תגובות אלרגיות במהלך ההליך ולאחריו ושלא תטופלו בטעות בחומרים או בתרופות שעלולים לגרום לכם נזקים.