מה המרכיב החשוב ביותר בעסק מצליח?

הרבה דיברו על המרכיבים להצלחת עסקים, חלק מהמדריכים מדברים על מיקום מעולה שיכול להניב את הרווחים המתאימים, חלק מדברים על ארגון יסודי של תזרימי הכסף ואחרים שמים דגש על היח"צ והלמידה של המוצר והעולם שלו. מכיוון שאין מרכיב אחד סודי שיגרום לעסק שלכם להצליח פלאים, הרכבנו עבורכם כמה נקודות שאולי יבהירו מעט יותר מה הם המרכיבים האלו.

תכנון מחדש

כמו את רוב הדברים שנתכנן אם נתכן בצורה קפדנית ויעליה נוכל להניב תוצאות מעולות, הדבר הזה עוד יותר רלוונטי כאשר אנחנו מדברים על תקציב שנתי לעסק. כאשר אנחנו בונים תקציב שנתי לעסק אנחנו צריכים לשטח לפנינו את כל ההוצאות וההכנסות שלנו, את הוצאות הספקים, עובדים, בלאי, שכירות ארנונה ושאר המשתנים. אחרי שמחשבים את כל ההוצאות ומקבלים תמונת מצב להוצאות העסק, חשוב גם לרכז את ההכנסות ולנסות להבין האם ההכנסות יותר משוות להוצאות של העסק. בין אם ההכנסות שוות ובין אם טיפה יותר מכניסות הדבר לא מבשר טובות, לכן חשוב לנסות ולבצע עלייה בהכנסה על ידי העלאת מחירים, קיצוץ שעות עובדים ועוד משתנים או שהעלות שלהם עולה על סך ההכנסה שהם מייצרים לעסק.

למידה והתפתחות

האנושות כולה בנויה על ניסוי וטעיה, אך יחד עם הניסוים שנעשים הלמידה מהם היא המרכיב העיקר להישרדות שלנו על כוכב הלכת הזה. לכן גם אתם כבעלי עסקים או מוצר חייבים לצאת וללמוד את עולם המוצר שלכם, את הדקויות של פול הקפה אם זה המוצר או העסק שיש לכם או את המאמר האחרון על מוצרי ננו טכנולוגיה אם אתם מוכרים גאדג'טים. כל אלו יעזרו לכם לא רק לשאוב השראה מתוך העולם אליו העסק שלכם שייך, אלא גם תוכלו לאמוד את עצמכם אל מול מוצרים אחרים ואת יחס הביקוש שלהם וכו.

סיכום

מומלץ לקרוא עוד כאן – https://www.dbisrael.co.il/business-protection/credit-policy-management/ownership-holdings-tree-visualizer עם זאת שני המרכיבים שהזכרנו במאמר הזה הינם חלק ממארג רכיבים אשר יכולים לגרום לעסק שלכם להמריא, כך שאם תתמידו בלמידה ופיתוח של המוצר שלכם וגם תנסו לבצע איזה שהוא תכנון בריא יותר לעסק שלכם תוכלו לקבל תוצאות יפות.