שעון קלווין קליין

האופנה העולמית עברה לא מעט מהפכות, בין אם בחידושים שונים וטרנדים נעלמים ועד להפיכה של מוצרים בסיסים למוצרי אופנה נחשקים. על לא מעט מהשינויים  המבורכים שקיבלנו בעיקר בלבוש, אנו יכולים לתלות באחד המעצבים היהודים המפורסמים בעולם והוא לא אחר מאשר קלווין קליין. המעצב שהפך את תחתוני הגברים למוצר צריכה שיווקי, כזה המפורסם בידי אלילי כדורגל הפך גם את שעוני היד לעוד פרי עיצובו הייחודי והמשמעותי לעולם האופנה. כל מי שהיה לו שעון קלווין קליין יודע עד כמה הם מספקים לא רק עיצובים ייחודים ומעוררי השראה, אלא גם מנעד רחב של דגמים גם לגברים וגם לנשים.

דגמי גברים

  • שעון יד דגם K8M27121
    דגם זה מגיע עם לוח שעונים שחור, מנגנון כרונגרפי שוויצרי ורצועת רשת כסופה. השעון בעל המראה היוקרתי מוטבע סמל קלווין קליין והוא עמיד ל ATM5 כשעובי השעון הוא 12 מ"מ וקוטר השעון הוא 43 מ"מ. מחירו של השעון נע כיום בין 850-1,200 שקלים.
  • שעון יד דגם K3M5T451
    עיצובים מבית קלווין קליין נחשבים לא רק למהפכנים אלא גם כנועזים, שעון מדגם K3M5T451 הוא בעל מראה ייחודי ובו מוטבע הסמל של בית האופנה בצורה ייחודית ומעניינת בלוח השעון. רצועות השעון הן בסטייל רשת שחור, והעמידות השעון תחת מים היא  ATM3 כאשר מחירו בין 950-1,250 שקלים.

דגמי נשים

  • שעון יד דגם K9G23TK6
    הדגם העדין ומלא הסטייל מבית קלווין קליין מרשים לא רק בגלל הרצועה הדקיקה בצבע כסוף
    אלא גם עיצוב לוח השעונים ה"ריק" הופך למרתק כתמונה. צבעו של לוח השעונים הוא בצבע לבן פנינה, בעל מחוגים בצבע כסף ומנגנון קוורץ שוויצרי מעולה. בכל הקשור לעמידות במים, הדגם עמיד עד ל50 מטרים ועלות ונעה כיום בין 600-520 שקלים.
  • שעון אנלוגי דגם K9G23VZ6
    לא מעט דגמים של קלווין קליין מצליחים לגרום למוצר שכל תכליתו להראות את השעה, למוצר אופנה מלא סטייל וגלמר. דגם זה מגיע בגוון ברונזה ורצועת חוליות מנצנצת, לוח השעונים חלק ובעל לוגו של החברה כשהמחוגים תואמים לצבע השעון. קוטר השעון הוא 32 מ"מ והוא עמיד במים עד לTAM3 כאשר עלותו בין 1,500-1800 שקלים.