פיימונטה איטליה למטייל

בעשורים האחרונים מגלים עוד ועוד ישראלים את המגוון העצום והרחב של העולם הגדול, בין אם אלו מדינות אסיאתיות מרשימות ומרוחקות ועד למדינות קרירות וצוננות בלב ליבה של אירופה. אבל רגע לפני החופשה הבאה וההתרגשות העולה מכך, הרשו לנו להכיר לכם חבל ארץ אחד המלא באגמים, הרים אלפיים, נהרות מרהיבים ואפילו ערים מרכזיות ומושלמות לעשות בהן שופינג. חבל הארץ המרהיב הזה ששוכן צפון מערב מאיטליה הוא לא אחר מאשר חבל פיימונטה איטליה – https://north-italy.co.il/%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%94 , הנחשב לחבל מאוד איטלקי החל מהכרמים והיערות המרשימים ועד לבתי קפה משובחים וטעימים.

הכירו את פיימונטה איטליה למטייל

שמו של חבל הארץ "פיימונטה" ניתן לאזור זה עוד בתקופה הרומית ומשמעותו היא "לרגלי ההרים", ועל כן אפשר לומר כי השם אכן עונה על תיאורו של חבל הארץ. אבל פיימונטה איטליה למטייל הוא מקום מושלם לטיול, כאשר רכסי האלפים מבצעים איגוף לכל חבל הארץ ויוצרים נופים מרהיבים ועוצרים נשימה, לצידו המערבי של החבל נזכה לראות שמורות יער רחבות ומטריפות הכוללים גם לא מעט אזורי לינה נוחה בשטחים הללו.

חבל פיימונטה משתרע על פני 25 אלף קילומטרים, ישנם אזורים לטיולים רגליים, יומיים ואף מקומות לינה בחלקים שונים מיערות ושמורות הטבע. עם זאת בתקופת האביב וגם בתקופת ספטמבר אוקטובר יכולים להיות מעולים לטיול בחבל זה, עם זאת בתקופות אלו מומלץ להזמין מקומות מראש למרבית האטרקציות השונות.

הערים של חבל פיימונטה

הערים שבחבל פיימונטה גדושים בהיסטוריה וחידוש של אזורים עתיקים בצורה יפיפייה ומרתקת, אך מבין הערים הבולטות בחבל ארץ זה מונחת לה כמובן העיר טורינו. העיר אשר הושפעה רבות מסגנון הבארוק של המאה השמונה עשרה, הצליחה לשמור על אופייה גם בימים אלו. מכל אלו ניתן להתרשם דרך הליכה ב VIA PO בה שיבוצים יפיפיים מתקופות עתיקות בעיר, לצד בתי קפה מודרניים ועתיקים כאחד, גלידריות ואפילו דוכני תרבות שונים כמו חנויות פאנקיסטים והייפסטירים למיניהם.

אך מלבד כל אלו העיר טורינו מושכת אליה לא מעט תיירים גם דרך תרבות האוכל המדהימה אך זו לא העיר היחידה נוכל להנות ממנה, כאשר העיר סאלוצו נחשבת לעיירה קטנה ומקסימה בה ניתן ללכת ולהתרשם ממבניה העתיקים והיפיפיים כמו כנסיית סאן ג'ובאני. ולאלו המבקשים להתפנק, ניתן גם ללון במלון חמישה כוכבים ולהנות מבר יוקרתי המחובר לאחת הכנסיות העתיקות בעיר. פיימונטה מומלצת גם לאוהבי איטליה וגם לכאלו הנהנים מאזורים אקזוטיים.  מאת נטע גימפל