טפטים לפינת אוכל

עיצוב הבית מושפע בצורה ניכרת מעולם הסטיילינג והעיצוב, כאשר לא מעט חללים בבתים של רובנו מקבלים תהודה עיצובית כזו או אחרת, בין אם מדובר בפינות אוכל ועד אל חדרי ילדים ואפילו חדרי מקלחת ושירותים. אך מבין שלל הטרנדיים המוצעים לעיצוב הבית והחדרים, אי אפשר להתעלם מהקאמבק האדיר של הפטפים אשר מצליחים לא רק "לדלג" מעל לתכתיבי הזמן בעזרת שלל עיצובים חדשים ועדכניים אלא גם בשימוש רחב והתבססות על חומרים גלם מעולים. חידושים אלו לא רק הופכים את הטפטים לאחד מכלי העיצוב המשמעותיים במאה העשרים ואחת, אלא הופכים רלוונטיים גם לפינת האוכל וגם לחדר הילדים כמו שרואים בדוגמאות כאן https://tapetim.co.il/roomtype/%D7%A4%D7%99%D7%A0%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%9B%D7%9C/ .

טפטים עבור חדרי אוכל

עיצוב החללים בבית מושפע כמו שציינו לא רק מאופי השימוש בו, אלא גם מלא מעט טרנדים שונים וכשמדובר בחדר האוכל שלנו או בפינות אוכל, ככל הנראה נבקש להפוך את האזור המיועד למזמין ומגרה. לכן בבחירה של טפט עבור חדר האוכל, נוכל לעשות זאת החל מבחירה של טפטים בסגנונות טקסטורה שונות, בין אם בטפט בסגנון שיש ייחודי ועד אל צורות גאומטריות בצבעים שונים. אך מנגד נוכל להוסיף טפטים תלת ממדיים ועד אל נופים מרהיבים, החל מצמחי ירק וחיות בג'ונגל ועד אל רחובות עירוניים או מפלים בטבע. חשוב לדעת כי הטפטים אשר מיועדים אל אזורים שונים בבית, מאפשרים גם שילוב בין מכלול פריטים שונים החל משולחן האוכל ועד אל השיש במטבח.

טפטים לכל חלל בבית

לצד דוגמאות העיצוב אשר מתאימות אל פינות האוכל, ישנם עוד מגוון טפטים אשר יכולים להשתלב בצורה מעולה ומדויקת בלא מעט חללים שונים ברחבי הבית. אחד מהם הוא טפט תמונה, המציעה תמונות מעוצבות בסגנונות שונים ועם יכולת התאמה גם עבור חדרי השינה, גם עבור חדרי אירוח ועוד. סגנון נוסף המוצע לא רק לאחד מהחללים בבית אלא יכול לשמש כטפט לכל חלל וחלל, הוא כמובן טפט במקרם טקסטיל המציע לא גיוון של צבעים שונים ויכולות טקסטורה מרהיבות המשתלבות מהמטבח ועד אל חדרי השינה.