מה התועלות של ייעוץ פיננסי?

כיום ניהול כל עסק עלול דורש הכרה וידע בלא מעט תחומים שונים, בין אם מדובר בצורך של כל עסק לקבל תהודה ציבורית על ידי ניהול יחסי ציבור ומיתוג נכונים ועד אל התנהלות נכונה הן ברמה הבירוקרטית ועד אל ניהול נכון של משאבים. אבל לא רק בעלי העסקים זקוקים כיום להכוונה פיננסית, אלא גם משקי בית רבים זקוקים להכוונה ולהתנהלות בריאה יותר מבחינה כלכלית.  כמובן שבעלי עסקים עם מעט ניסיון יוכלו "לשחות" לאורך תקופה לא קצרה, אך על מנת להפוך את העסק להרבה יותר מכניס ולחלץ את חשבון הבנק ממינוס מומלץ להתנהל בחוכמה ולקבל ייעוץ פיננסי מתאים.

מתי נזדקק לייעוץ פיננסי?

מומחים יגידו כי ייעוץ פיננסי יכול להיות רלוונטי בכל נקודת זמן, אך רובנו ככל הנראה יתקשו לומר כי קיימת בעיה פיננסית כזו או אחרת או יעידו על עצמם כי הם מתנהלים בצורה פיננסית לקויה. לכן זמני משבר, מעבר דירה, יציאה לפנסיה, ריבוי של הלוואות או מחסור באפיקי הכנסה ועוד נקודות אחרות יהיו זמן מעולה לייעוץ פיננסי. ייעוץ פיננסי על ידי יועץ אישי יוכל לבחון לעומק את הנקודות הקריטיות בהתנהלות הפיננסית, החל מהלוואות כאלו ואחרות ועד אל הכנסות חד פעמיות. יחד עם כל אלו ניתן יהיה לקבל תוכנית פיננסית נכונה שתוכל "לדחוף" אותנו אל רווחה כלכלית.

מה היא התועלת בתוכנית שכזו?

כמו שציינו מעל הפקה של תוכנית פיננסית מותאמת תהיה מורכבת בראש ובראשונה מהמידע שברשותנו בין אם מדובר בהתנהלות נכונה אל מול קרנות הפנסיה ועד אל מציאת אפיקי השקעה נכונים עבור בני הגיל השלישי. מנגד כאשר משפחה מצויה באובר דארפט ככל הנראה קבלת ייעוץ פיננסי חיצוני יוכל לעשות סדר בין מבול התשלומים, להציע מהליכים רלוונטיים ליציאה מהירה מהמינוס וליציאה מהירה אל עצמאות כלכלית. מנגד אם נבקש "לשמר" את המצב הקיים שלנו, נוכל גם להיעזר בייעוץ פיננסי ובכך לקבל טיפים ולעשות סדר שנתי או תקופתי שיוכל גם לשמר מצב פיננסי קיים ואף להגדיל בצורה יעילה את אפיקי הכנסה ולרבות התנהלות אל מול קרנות הפנסיה והביטוחים השונים. לפני שפונים לייעוץ פיננסי מומלץ לקרוא יותר על הנושא כאן – https://minufiski.com/