יתרונות בריאותיים של תות שדה קפוא אורגני

אין דבר טוב יותר מתות שדה בשל ועסיסי שנקטף בשיא הטריות במהלך חודשי הקיץ החמים, אבל תותים קפואים אורגניים יכולים להיות חטיף טעים ובריא כל השנה. אמנם תותים טריים טעימים, אבל ככל שהם יושבים זמן רב יותר הם מאבדים יותר נוגדי חמצון. הקפאת תות שדה אורגני ביום שנקטף למעשה נועלת את נוגדי החמצון העיקריים, עלולה להביא לך יותר מאותם חומרים מזינים הדרושים. בנוסף לטעמם הנפלא, תותים עמוסים במגוון רכיבי תזונה המציגים מספר יתרונות בריאותיים. מלאי ויטמינים, נוגדי חמצון וסיבים, התותים נמצאו כמגנים על בריאות הלב, מגבירים חסינות, מורידים לחץ דם, מונעים סרטן ומעלים את הכולסטרול HDL (הטוב). עם כל כך הרבה יתרונות בריאותיים, בשילוב עם טעם מתוק טעים, עכשיו זה הזמן המושלם לרכוש וליהנות מתותים אורגניים קפואים טריים – https://www.mabudi.co.il/items/4034201-תות-שדה-קפוא-2-ק-ג

אין זה מפתיע שתותים הם אחד מהפירות הפופולרי ביותר בעולם. ניתן ליהנות מתותים אורגניים טריים קפואים בכל כך הרבה דרכים, משייקים ועד ריבות או פשטידות. תותים אורגניים הם פינוק טעים ומזין שניתן לכלול בקלות בתזונה היומית. תותים הם מקור מצוין לויטמין C, שהוא כל כך חשוב למערכת החיסון. בנוסף ליכולתו לחזק את המערכת החיסונית, ויטמין C הוא גם נוגד חמצון רב עוצמה. רק מנה אחת של תותים מספקת מחצית מהדרישה היומית של ויטמין C

ויטמין C אינו נוגד החמצון היחיד המצוי בתותים. חומצה אלגית, לוטאין וזאתנצינים, הם נוגדי חמצון נוספים הנמצאים בשפע בתותים. מחקרים קליניים של חומצה אלגית מצאו שיש לה תרכובות אנטי-סרטניות מדהימות המדכאות למעשה את צמיחת התאים הסרטניים. לוטאין וזאתנצינים מנטרלים רדיקלים חופשיים בגוף ובכך מונעים את ההשפעות השליליות שיש להם על התאים.

חומצה אלגית עושה יותר מסתם מסייעת במניעת צמיחת תאים סרטניים. החומצה האלגית שבתותים, יחד עם פיטוכימיקלים המצויים בפרי, נוגדות את השפעת הכולסטרול ה-LDL (הרע) בגוף. בנוסף, לתרכובות אלו יש גם אפקט אנטי דלקתי, המועיל מאוד לבריאות הלב.

עם 134 מ"ג למנה, תותים הם מקור מצוין לאשלגן. חומר תזונתי זה הוכח כמסייע בוויסות לחץ הדם, ויכול גם לסייע בהורדת לחץ דם גבוה. שמירה על לחץ דם בריא חיונית למערכת לב בריאה.